tirsdag 9. mars 2010

Jeg tenkte jeg egentlig skulle ta det fra begynnelsen her:
For 17 år siden kjøpte vi ett lite hus på 56 kvm grunnflate,
fordelt på 1 1/2 etasje.
Lite, søtt og akkurat passe til 2 voksne og 1 lite barn.
3 stk ble etter noen år til 5 personer, huset ble litt lite, og en
renovering sto for tur...var dette lønnsomt?
Etter endel kalkulering ble avgjørelsen tatt:
vi river gammelhuset og
BYGGER NYTT

Jeg har selv vokst opp i en Sveitsevilla, og min drøm har alltid vært å
bo i et gammelt hus med sjel....


Er det mulig å bygge ett nytt hus, med sjel og sjarm?


Vi jobber fortsatt med saken...og jeg føler vi er på god vei til
å greie det...





1 kommentar:

  1. Heisann og takk for besøket på bloggen:-)

    Du spør om det er det mulig å bygge ett nytt hus, med sjel og sjarm? Det er jeg overbevist om at det går ann;-) Har mye med hvem som legger sjelen sin i dette og jeg tror nok at du vil klare å tilføre dette:-)) Skal bli spennende å følge deg på prosessen fremover:-)

    Vigdis

    SvarSlett