mandag 15. mars 2010

Her er huset vårt:-)
og her skal jeg bo resten av mitt liv......vi trenger ikke hytte når vi bor her.
*
Vi er omgitt av jordbæråkre.
*
Når vi sitter på verandaen om kvelden,
kommer en nydelig søt duft....
*
..dette er utsikten fra kjøkkenet..
alt vi ser BAK katten, er jordbæråkre om sommeren...
*
Her har vi Mille, som ber så pent om å få komme inn.
*
Husfargen er hentet fra Gjøkos fargekart, som er
utarbeidet i samarbeid med
riksantikvaren.
*
Vi er veldig fornøyd med denne grå-fargen.

Nå gjenstår bare resten:
*
UTEOMRÅDENE
*
- hageplanlegging...den største utfordringer er at
jeg og husets herre blir enig....
*
- nytt nedgangsparti fra parkeringsplassen
( det forrige ble sprengt bort, da tomta ble utvidet)
*
Vårt runde bord i grønn granitt, står oppreist ved veggen.
Rundt det skal det bli MANGE, LANGE frokoster!!
*
...også vil jeg har roser...MANGE roser,
for ikke å glemme PEONER...
karpedam..
***
jeg venter på VÅREN.


2 kommentarer:

  1. Herlighet for et nydelig hus du har, og den flotte utsiketn da:)

    SvarSlett
  2. Hei, nydelig med grå hus du har! Lurer på hva navn farge bruker du til male du har nå? Send til lemellemodette@gmail.com

    SvarSlett