onsdag 24. mars 2010

I disse dager er det fordypningsoppgave
som gjelder for meg.
Jeg tenkte dere skulle få ett
lite innblikk
i
min hverdag ved skrivebordet.
Mitt skrivebord består av
en veldig gammel
dør,
som ble kjøpt
på en antikkbutikk
for mange år siden.
Denne døra er
nydelig,
og har sin originale okergule farge.
Den ligger oppå to gamle symaskinunderstell.
Jeg må omgi meg med saker og ting,
som gir meg inspirasjon.

En gammel billedramme er fortiden min lille tittekasse.

Jeg har planer om å sette en isoporplate
med tapet inni.
Da kan jeg bytte ut bilder
og annet dill, når jeg føler for det:-)

Jeg samler på gamle kort, glansbilder og mye mer...

alt som setter kreativiteten i sving.

...også har jeg bildet av mine foreldre her.
Jeg sender pappa varme tanker hver dag.

Da pappa ble syk
og døde,
fikk det iallefall meg
til å se livet i ett nytt perspektiv.

Vi må bli mye flinkere

til å sette pris på livet og hverandre !!
*
CARPE DIEM
*





1 kommentar:

  1. Guud, for en kjempekoselig arbeidskrok!
    Får man ikke inspriasjon der, så vet ikke jeg...

    Og hadde det ikke vært for laptoppen som sto der, så skulle man tro det var et interiør bilde fra 1800-tallet.

    Nå gleder jeg meg bare til å få solgt huset mitt, og ikke minst finne et nytt rede som jeg kan forme som jeg vil. Begynne på nytt igjen.

    Da er det fint å ha ei venninne som deg som gir meg så mye inspirasjon og glede!

    Ha en fin helg, Elisabeth!

    SvarSlett