søndag 23. september 2012

Høsten er kommet, 
og jeg går den i møte med blandete følelser.
Jeg er i utgangspunktet veldig glad i høsten,
men nå synes jeg det blir værre og værre for hvert år
.....det er fordi jeg gruer meg veldig til vinteren!!!!

For å forberede meg på den kalde årstid, 
må jeg lage min egen lune "hule"...stue. 
 Den skal minne meg om sommer og sol!! 

 ( ikke det at vi er blitt bortskjemt med varme og sol i sommer...
..men lyst om kveldene og vakre farger 
er det uansett om det er sol eller regn)



*
I min lune stue skal det være stearinlys og gode dufter.
Jeg skal krype godt opp i sofaen med pledd og te, 
mens seriene av Downton Abbey, Lark Rise to Candleford,
romantikk av min favoritt Jane Austen og 
dyster Charles Dickens
surrer på dvdspilleren.


Når jeg så har drømt meg bort i svunne tider lenge nok, 
er det på tide å komme tilbake til nåtiden...
da står hele serien med Gilmore girls klar!!
*
JO DA...jeg skal nok komme meg gjennom denne
vinteren også!!....må bare huske å kjøpe inn
nok strikketøy til filmkveldene:))
*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar